teamponnydressyr

Alla inlägg under december 2012

Av teamponnydressyr - 31 december 2012 17:47

     


//Ebba

Av teamponnydressyr - 27 december 2012 22:32

Hej! Idag tränade jag mred Thommy :) Han var lugn att köra med trailern (som vanligt), vi fick köra en omväg då vägen vi brukar köra var en enda isgata!
Han skötte sig på träningen också. Vi tränade på enkla bytena i FEI programmet och öppnor/slutor.
Efter träningen så kom min kompis Saga på besök. Hon ska stanna till söndag. Jag, Ebba och Saga ska umgås pp lördag, vi kanske ska gå på bio:) Ska bli jättekul!!!
Imorgon ska jag och Saga rida ut.
Bild innan träning.
// Cornelia

Av teamponnydressyr - 24 december 2012 16:28

//Ebba

Av teamponnydressyr - 23 december 2012 20:44

Hejhej! Hoppas allt är bra med er mitt i denna julstress. Jag mår prima och förbereder mig inför julafton imorgon. Alla julklappar är inslagna och klara. Igår började jag rida på Polyester igen och nu ska han börjas sätta igång. Men nu i början så skrittar jag bara. Jag kan säga att han är väldigt PIGG och busig och håller på och fjantar sig en del;) Men han rör sig mycket bättre nu i skritten iallafall sen besöken på strömsholm så det är jag jätteglad för:) Ja det finns inte så mycket mer att säga om det.. men ni får ha en jättebra jul på er allihopa!<3 

   


//Ebba

Av teamponnydressyr - 22 december 2012 10:00

Hejsan alla läsare!
Idag ska jag rida dressyr på Thommy och testa mitt nya bett som jag köpte igår :) Vi var i Västerås och handlade. Jag hittade inte något speciellt utom ett bett, 4 elastiska benreflexer :)
Vi åt Julbord där, det var riktigt gott!
Ja, nu ska jag åka ut till stallet om ca 20 min!
Ha det bäst!
// Cornelia

Av teamponnydressyr - 20 december 2012 23:08

Hejsan! Idag har jag inte ridit då jag varit på stan och handlat julklappar :)
Imorgon är det "Avslutnings cermoni". Sen efter den så har jag Jullov! Äntligen :) På morgonen ska jag förhoppningsvis (kanske inte) ta bort min tandställning då jag kanske är klar!! :)
Ja, jag hoppas att det blir en så bra dag som jag tror!
Ha det bäst alla läsare!
(nya conversen till i vår)
// Cornelia

Av teamponnydressyr - 18 december 2012 22:08

Hej! Nu de senaste dagarna har det blivit mycket dressyr för mig och Thommy:) Han har varit otroligt fin! Jag har jobbat lite på FEI programdelarna som jag ska rida i vår. Jag tycker att det fungerar bra:)
Imorgon blir det förhoppningsvis träning med Thommy! Ska bli jättekul!! Jag har inte tränat med honom på länge, behöver nya tips och övningar! ;)
// Cornelia

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards