teamponnydressyr

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

Hemma igen:)

Av teamponnydressyr - 23 oktober 2011 21:37

Hejsan! Nu har jag kommit hem ifrån Jönköping igen :) Jag har varit i Jönköping sen igår. Jag har bott hos en jättetrevlig tjej som hade ett rum och en boxplats åt oss :) Det var jättefint!!! Här kommer bilder :

 

Det finns även ett litet kök :) Hät är stallet:

 

Det här var Thommys box :) Stallet var ljust och fint!:) När vi skulle åka där ifrån imorse så kom Ingela (som vi bodde hos) Fram till mig och gav mig ett par örhängen med dressyrbanor! Hon är så snäll!! :) Här är en bild på de:

   

Sen var jag ju även och tävlade idag :) Jag debuterade LA:P0 Nationellt :) Det gick superbra!!!:) Jag fick 62% och av en domare fick jag 66,67%! Jag är jättenöjd och den som vann hade 62,8 :) Men Thommy skötte sig utmärkt! :)

    

Jag är jättenöjd med dagen! Nu är det bara 1 vecka kvar till Höstlov! Längtar! Men nu ska jag kämpa på ordentligt de sista dagarna :) Men nu måste jag sova!;) Hejdå! // Cornelia


 
 
Julia

Julia

24 oktober 2011 14:50

Grattis, vad kul! Vilka häftiga örhängen du fick! ;D Vad kul det ska bli i Globen, lääängtar! :D Kraaam Julia

http://youngrider.bloggplatsen.se

teamponnydressyr

24 oktober 2011 21:27

Tack! :) Ja jag älskar de! Det ska bli jättekul att åka dit tillsammans! Men vi har ju höstlov nästa vecka och det skulle vara jättekul om du ville sova hos mig någon natt och hänga med på min träning nästa vecka!:) Du kan bara smsa och så kan vi prata mer om det när du sett detta :) Kraaaam Cornelia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teamponnydressyr - 17 januari 2013 16:32


Hejhej! Ni har säkert läst det tidigare inlägget om att något stort ska ändras. Nu har vi bestämt oss för att påbörja detta. Det är så att vi nu lämnar bloggplatsen för att börja blogga på blogg.se istället. Vi kommer ta den nya bloggen på större all...

Av teamponnydressyr - 17 januari 2013 15:18


Hejsan! Nu sitter jag på datakunskapen och bara har tråkigt! Haha :) Nu slutar vi! :)   // Cornelia ...

Av teamponnydressyr - 16 januari 2013 21:20

Hejsan alla läsare! Idag skulle jag träna som jag sa igår, men det blev inställt och framflyttat till fredag :) Jag red istället dressyr hemma då det hann bli väldigt mörkt. Thommy var jättefin! Jobbade med skolorna och travlängningar. Skolorna var...

Av teamponnydressyr - 16 januari 2013 20:00


Hej! Förlåt för att uppdateringen har varit lite dålig de senaste dagarna. Men ni kommer förstå varför inom en snar framtid. Bered er på en förändring!             kram teamponnydressyr ...

Av teamponnydressyr - 16 januari 2013 16:16


Hejsan! Vi vill bara säga att vi är jätteglada för att vi vann dagens failbild på ponnysanning.se! :) vi har fått sjukt många nya läsare, och det vill vi tacka er för och vi hoppas verkligen att ni forstätter så här!!! :) //teamponnydressyr ...

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards