teamponnydressyr

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

Saknad som aldrig försvinner!

Av teamponnydressyr - 10 november 2012 20:43

5 år sen du lämnade oss!

När nånting händer och det känns så kallt.
Det ända man ser är mörkrets fall.
Jag försöker se upp till himmelen nu
Men jag kan inte se dig något mer,
och ingen kan nånsin ta din plats i mitt liv.
Och vad ska jag göra utan dig?!

Jag gråter ofta.
Och vad ska jag göra utan dig?!
Alla minnen när du såg i mina ögon.
Och ingenting får dig tillbaka nu!

När allting var som svårast för dig.
Så sa du adjö och lämna oss kvar.
Du var så strak!
Mina tårar faller för min saknad är så stark.
Så mycket tid du hade men de är över nu.

Ännu ser jag dina tårar.
Ännu hör jag din röst.
Jag kommer ihåg ditt leende.
Jag kommer aldrig lämna dig/glömma dig!

Men ingen kan får dig tillbaka nu
Nej, inget kan få dig tillbaka nu

Saknar dig,och kommer alltid älska dig mormor! <3
 
 
// Cornelia
 

 
 
Ingen bild

Felicia

16 november 2012 14:26

<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teamponnydressyr - 17 januari 2013 16:32


Hejhej! Ni har säkert läst det tidigare inlägget om att något stort ska ändras. Nu har vi bestämt oss för att påbörja detta. Det är så att vi nu lämnar bloggplatsen för att börja blogga på blogg.se istället. Vi kommer ta den nya bloggen på större all...

Av teamponnydressyr - 17 januari 2013 15:18


Hejsan! Nu sitter jag på datakunskapen och bara har tråkigt! Haha :) Nu slutar vi! :)   // Cornelia ...

Av teamponnydressyr - 16 januari 2013 21:20

Hejsan alla läsare! Idag skulle jag träna som jag sa igår, men det blev inställt och framflyttat till fredag :) Jag red istället dressyr hemma då det hann bli väldigt mörkt. Thommy var jättefin! Jobbade med skolorna och travlängningar. Skolorna var...

Av teamponnydressyr - 16 januari 2013 20:00


Hej! Förlåt för att uppdateringen har varit lite dålig de senaste dagarna. Men ni kommer förstå varför inom en snar framtid. Bered er på en förändring!             kram teamponnydressyr ...

Av teamponnydressyr - 16 januari 2013 16:16


Hejsan! Vi vill bara säga att vi är jätteglada för att vi vann dagens failbild på ponnysanning.se! :) vi har fått sjukt många nya läsare, och det vill vi tacka er för och vi hoppas verkligen att ni forstätter så här!!! :) //teamponnydressyr ...

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards