teamponnydressyr

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av teamponnydressyr - 13 januari 2013 22:34

Hejsan, alla läsare!!

Hoppas allt är bra med er, med mig är det bara bra :) Hade en underbar uteritt på Thommy idag. Vi red runt en runda på vägarna. Jag travade och galopperade mycket. Han var toppenfin! Jag passade på att rida ut då det var ett så underbart väder ute så jag var bara tvungen! Det blir mycket dressyr i veckan pga mörkret och sena skol dagar. Önskar att det kunde vara detta väder helatiden! :)

Bilder:

                       

NU ska jag kolla på ponnyakuten på datorn, var ju på tävlingsmöte så jag hann inte se det :) Jag tror även att jag ska vara med i Diiv I laget :) Förhoppningsvis kan jag vara med alla omgångar! Skulle vara SÅ kul! :)

Ja,ja Godnatt på er alla! ;)

// Cornelia

// Cornelia

Av teamponnydressyr - 13 januari 2013 20:52

Hejsan! Idag red jag ut och mamma var med och fotade:) Så här kommer en bildbomb från idag:


Polyester kändes för övrigt väldigt fin att rida. Men han var väldigt pigg som ni ser på sista bilden...haha gud vilken rolig bild, hur ser jag ut?! En riktig failbild med andra ord;)


                 


//Ebba

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards