teamponnydressyr

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av teamponnydressyr - 20 juli 2012 22:37

Hej! Idag har jag börjat sätta igång Ella igen. Jag har skrittat henne en stund nu så hon får vila upp sig lite.
jag har tränat med Thommy idag. Det gick verkligen superbra! Han har aldrig gått så bra tidigare! Vi jobbade med förvända galoppen och bakdelsvändningarna. Jag gjorde ett par riktigt fina skänkel vikningar. Jag är jättenöjd med Thommy.
Imorgon fyller jag år! :) Jag och Ebba ska rida ut kl 9 då gästerna kommer kl 4 :) Jag ska rida ut på Ella också.

//Cornelia

Av teamponnydressyr - 20 juli 2012 17:47

Som ni säkert vet så blev vi lite blöta efter ridturen. Men Polyester torkade fort med hjälp av en handduk;)



// Ebba

Av teamponnydressyr - 20 juli 2012 17:41

Hej! Idag har jag ridit ut:) Precis när jag skulle rida började det regna så både jag och hästen blev blöta:/ Jag travade och galopperade en hel del och Polyester kändes fin:) Sedan var jag med och kollade när Cornelia red på Ella och hon är hemma hos mig nu och vi ska snart äta:)


Bjuder på lite mobilbilder från idag eftersom jag bloggar från mobilen:)



// Ebba

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards