teamponnydressyr

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av teamponnydressyr - 30 juli 2012 12:34

Jag följer strömmen och skriver också en presentation om mig och min kära ponny   Jag heter då Felicia och blev femton år i Juni. En av dem bästa sakerna i livet för mig är helt klart hästarna. Jag har alltid varit helt galen i alla möjliga djur. Fiskar, vandrande pinnar och kaniner är bara några av alla djur vi haft...


Jaja till sak. Jag har en D-ponny sedan exakt ett år tillbaka. Han heter River Dance och är född 2001. Vi tränar och tävlar framförallt dressyr, men ska försöka komma igång lite mer med hoppningen också. Vi har tävlat upp till LA och var med i div 1 dressyr i våras. Förhoppningsvis ska vi kunna klättra lite i klasserna framöver, då det här är det bästa jag vet   


       


// Felicia

Av teamponnydressyr - 30 juli 2012 12:18

Japp, ni läste rätt... Jag är riktigt stolt över mig själv    Jag åkte tåget helt själv ända till Nässjö inklusive att jag bytte tåg i Norrköping (!!!!). Haha, OM jag var nervös    


Jag var hos mina kusiner i 4 dagar. Det var fint väder, så vi badade en dag    Vi var även och red 2 hästar som de hade hand om. Vi hade superroligt!


Bilder:


Ponnyn som jag red. D-ponny, 4 år. Hon var jätteduktig!

  

Min kusin, Stina, och B-ponnyn som hon red.     

Lite suddiga bilder... Men men...


// felicia

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards