teamponnydressyr

Alla inlägg den 14 september 2011

Av teamponnydressyr - 14 september 2011 21:40

   Hejsan!      Idag har jag skrittat i 1 timme:D Jag red med en kompis och hennes häst:D När vi nästa var framme så kom en kolsvart himmel nästa ifatt oss och jag blev rädd att det skulle börja blixtra men vi klarade oss precis!:D Här kommer en bild på Thommy hemma i boxen:

   Och idag fick vi våra kylbandage:D De är jättebra! Man lägger de bara i vatten en stund och sen sätter man på de:D Här kommer en bild på de:



Imorgon ska jag ut och galoppera på vägarna:D Kommer en uppdatering då:D

Hejdå! // Cornelia

Av teamponnydressyr - 14 september 2011 21:24

Hej!


Idag tog jag en skritttur med en kompis i skogen :) Det hade regnat innan och hade blivit uppehåll, så jag, smart som jag är, tog av mig regnjackan och regnbyxorna. När vi hade gått sådär 200 meter börjar det hällregna... Min vanliga tur vet ni...

Aja, tänkte jag, det slutar snart, men nej det regnade hela ridturen.


Vi var ute i nästan en timme, så väl tillbaka i stallet var vi som två vattenpölar. 


Själva ridningen gick bra :) Flyttade lite fram och tillbaka på vägen och han var riktigt följsam och mjuk :) 


Hoppas att ni har haft bättre tur med vädret än mig iallafall ;)


Imorgon kommer bilderna från gårdagens träning ;)


// Felicia

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards