teamponnydressyr

Alla inlägg den 27 september 2011

Av teamponnydressyr - 27 september 2011 22:16

Hejsan!!:D Idag har jag tränat!!:D Det gick jättebra!:D Vi gjorde skolorna,galoppserpentiner, enkla byten och tempoväxlingar:D Han hade energi och tyckte att det var roligt att jobba lite:D Jag red i 1 timme och jag red inomhus:D Men jag är jättenöjd för att öppnorna blev superbra!!:D Och slutorna också!!:D Men jag behöver träna på att ha honom i balans i galoppserpentinerna!!:D Jag kan inte ladda upp en video för att bloggplatsen håller på och krånglar men jag ska försöka så gott jag kan imorgon!!:D Imorgon ska jag bara skritta:D Men då skriver jag lite om skoldagen och alla prov vi har imorgon:D

// Cornelia

Av teamponnydressyr - 27 september 2011 21:02

Idag tog jag en skogstur med Elin runt Askö :D Vi var ute i mer än en timme.


Lite trav och galopp blev det också. River var riktigt pigg, så försökte ta vara på den energin genom att samla mer. Gick helt okej, men har blev lite för på... Kul hade vi iaf :D

   

// Felicia

Av teamponnydressyr - 27 september 2011 08:45

Jag har ett par stigläder i fint skick till salu. Stl 145 av märket Claridge House.

Pris: 50 kr. Nypris: 149 kr

Hör av er vid intresse! 

// Felicia

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards