teamponnydressyr

Alla inlägg den 19 september 2011

Av teamponnydressyr - 19 september 2011 21:20

Hejsan!:) Idag red jag ut med min kompis och hennes D-ponny:D Vi red en långrunda i skogen:D Vi travade och galopperade väldigt mycket:D Det var jättebra konditionsträning för Thommy:D Nästan hela vägen var en grusväg eller en stig i skogen men en liten bit så var det asfalt:D Sen åkte jag hem och satte på mig min mysdräkt och nu ska jag kolla lite på Tv:D Jag kommer vara hemma imorgon med så då kommer det nog några inlägg:D Men nu ska jag lägga mig i soffan:D Hade tyvärrt inga bilder idag:( Men det kommer imorgon:D 

// Cornelia

Av teamponnydressyr - 19 september 2011 16:30

Som ni ser så ser inte headern ut som den brukar... Jag skulle försöka "meka" lite och byta bilder men lyckades tyvärr inte... Inget bloggproffs direkt  


När jag och Cornelia träffas nästa gång ska jag få lite proffstips av henne ;)


Vänta bara på våran nya header... Den kommer bli skitsnygg :)


// Felicia

Av teamponnydressyr - 19 september 2011 14:00

Hej igen!

Idag slutar jag sent i skolan :( Efter det ska jag till sjukgymnasten. Får nämligen jätteont i benet när jag skänklar... Det lixom strålar i hela benet, jätteläskigt!


Sedan blir det nog plugg för min del :( Frida, min syster fixar mockning, foder, borstning och intag. Han får en vilodag helt enkelt. 


Saknar jag hästlukten för mycket, kan det hända att jag tar en liten tur till stallet jag med och pussar på min lilla häst :)


Ha det bra!

// Felicia    

Av teamponnydressyr - 19 september 2011 09:09

Hejsan!:) Idag är jag sjuk:( Men nu hr jag fixat bilderna sen klippningen:D  Så här såg han ut innan:

  Och så här ser han ut efter:


  Och så blev det ett T på baken:D Det röda är inte blod det är läppstift:D(vi använder det när vi klipper bokstäver) Här är T:et:


   

Men nu ska jag göra min So läxa:D Skriver mer ikväll!:D


// Cornelia 






Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards