teamponnydressyr

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Dagens dressyrpass:D

Av teamponnydressyr - 24 september 2011 20:19

Hejsan!:D Idag red jag dressyr i ridhuset:D Det gick superbra!!:D Han var jättemjuk och hade energi!:D Jag  travade fram och gjorde lite serpentiner:D Sen gjorde jag skolorna och började galoppera:D Jag gjorde galoppserpentiner och enkla byten:D Sen red jag upp Lagtävlans programmet 2003:D Jag ska tävla DM och det går i den klassen:D Här kommer lite bilder från dressyrpasset:


 

 

 

Sen ska jag också lägga ut bilder på mina MÅSTE HA saker när jag ska tävla:D Óm jag inte har dessa saker på mig när jag tävlar så kan jag inte tävla!:D Här kommer bilder på de:


  Det här är ett halsband som föreställer en lång dressyrbana:D Jag brukar träna program på den och den ger mig tur:D


  Det här är min håruppsättning:D Jag älskar den!:D

  Det här är mitt turarmband:D Det har alltid  gett mig tur!!:D


Det var allt för idag!:D Men imorgon ska Felicia komma med River Dance och vi ska rida ut på en långritt tillsammans!!:D Det kommer bli superkul!!:D Då kommer det video!!:D

//Cornelia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teamponnydressyr - 17 januari 2013 16:32


Hejhej! Ni har säkert läst det tidigare inlägget om att något stort ska ändras. Nu har vi bestämt oss för att påbörja detta. Det är så att vi nu lämnar bloggplatsen för att börja blogga på blogg.se istället. Vi kommer ta den nya bloggen på större all...

Av teamponnydressyr - 17 januari 2013 15:18


Hejsan! Nu sitter jag på datakunskapen och bara har tråkigt! Haha :) Nu slutar vi! :)   // Cornelia ...

Av teamponnydressyr - 16 januari 2013 21:20

Hejsan alla läsare! Idag skulle jag träna som jag sa igår, men det blev inställt och framflyttat till fredag :) Jag red istället dressyr hemma då det hann bli väldigt mörkt. Thommy var jättefin! Jobbade med skolorna och travlängningar. Skolorna var...

Av teamponnydressyr - 16 januari 2013 20:00


Hej! Förlåt för att uppdateringen har varit lite dålig de senaste dagarna. Men ni kommer förstå varför inom en snar framtid. Bered er på en förändring!             kram teamponnydressyr ...

Av teamponnydressyr - 16 januari 2013 16:16


Hejsan! Vi vill bara säga att vi är jätteglada för att vi vann dagens failbild på ponnysanning.se! :) vi har fått sjukt många nya läsare, och det vill vi tacka er för och vi hoppas verkligen att ni forstätter så här!!! :) //teamponnydressyr ...

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards