teamponnydressyr

Alla inlägg den 24 april 2012

Av teamponnydressyr - 24 april 2012 22:34

Hejsan! Idag har det varit en toppen dag! Solen har värmt hela dagen lång! Så härligt med lite vårväder:)

När jag kom hem från solan så åkte jag direkt ut till stallet. Jag fixade Ella medans mamma mockade och fixade foder till Thpmmy :)

Sen bar det av till träningen.

Ella var pigg och lite busig! Hon vart väldigt sprallig i galoppfattningarna och lite i mellantraven. Hon var övrigt jättefin!

Vi jobbade på att få igenom henne i båda sidorna.

Sen när vi kom hem så gjorde mamma iordning Ella och jag gick upp til Thommy och red honom.

Jag red ut på vägarna och travade och galopperade :) Thommy var fin och busig! :)

Blandade bilder:

Var och handlade ett nytt träns till Ella:

   

// Cornelia 

Av teamponnydressyr - 24 april 2012 21:51

Jag red ut idag med två kompisar samt en väldigt pigg River. Det är ju positivt att han är pigg och glad, men det blir lite för roligt. Lilla busponnyn :)


På lördag är det andra omgången av DIV I som äger rum i Eskilstuna. Jag rider LA:1 som framridningsklass och sedan Lag-03 som är dagens lagklass. Jag känner att det ska bli kanankul! Det var ett tag sedan förra tävlingen nu...

 

// Felicia

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards