teamponnydressyr

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av teamponnydressyr - 25 januari 2012 22:07

Hejsan! Igår var det hoppdag så jag hoppade lite i ridhuset :D Thommy var jättefin och jag red fram i lite dressyr för att få igenom honom i sidorna. Han var mjuk och hade mycket energi framåt! Han tyckte att det skulle bli så kul att hoppa så att han busade lite i galoppen:) Han gjorde några små bocksprång när jag gjorde tempoväxlingar i galoppen:) Jag kom hem sent igår från stallet så jag var tvungen att plugga lite och sen sova...  Men mamma filmade sen hoppningen så jag tänkte bjuda på en video!:)


Idag har Thommy vilat:) Han har gått mycket nu efter tävlingen så han fick vila lite. Men imorgon vet jag inte riktigt vart jag ska rida. Men det beror på vädret och hur mörkt det kommer hinna bli innan jag ska rida:) Och om jag har någon att rida med:)

Men nu ska jag plugga lite Spanska och SO :)

// Cornelia
 

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards