teamponnydressyr

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av teamponnydressyr - 28 januari 2012 19:03

Kollade igenom en gammal hippson tidning där Caroline af Uglas hade skrivit det här citatet:


"Ju mer man lär sig desto sopigare fattar man att man är."


Stämmer så bra in på ridningen måste jag säga...


//Ebba



Av teamponnydressyr - 28 januari 2012 18:52

Var ett tag sen jag bloggade nu, har haft väldigt mycket att göra. Men här kommer iallafall en sammanfattning på lite som hänt de senaste dagarna:)


Onsdag: Skulle ha vilodag men red lite i ridhuset istället. Han kändes fin och jag red mest bara för att han skulle få röra på sig.


Torsdag: Fick ha vilodag idag istället.


Fredag: Dressyrpass i ridhuset som inte gick så bra. Till en början kändes det okej men sedan gick det sämre och vi kom inte alls överens. Bara att träna vidare...INTE GE UPP även om det känns som att det är det jag har just att göra just nu. Fram med den envisa sidan !


Idag: Hoppträning för tränaren. På framridningen kändes han jättefin. Vad gäller hoppningen så blev det några missförstånd med avståndet men annars hoppade han fint:)


Det var lite som hänt de senaste dagrna och imorgon så ska jag rida ut:) Nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva. Finns det något ni vill att jag ska skriva? Kanske lägga ut mer bilder? Skriv gärna några förslag !:)


//Ebba

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards