teamponnydressyr

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av teamponnydressyr - 27 januari 2012 21:36

   

De här två schabraken är jag sugen på att köpa. Även ett par matchande lindor till det röda schabraket. Jag har redan ett par gröna.


Jag ska kanske till hööks på söndag. Så vi får se om jag kommer hem med något av detta. Det visar sig  


// Felicia 

Av teamponnydressyr - 27 januari 2012 21:24

Idag red jag och Emelie, en kompis i stallet, ut i nästan 1,5. Vi passade på att rida i skogen när det för en gångs skull var ljust när vi red. Jag hade dock alldeles för lite kläder på mig, för usch vad jag frös...


River kändes fin, så nu är vi taggade tills morgondagens träning   Det blir tidigt, för jag ska träna vid 9, vilket innebär att vi måste lasta lite innan 8. Så jag tänkte lägga mig i skaplig tid ikväll. Ska bara skicka en biologi insats till min lärare.

Packat ock klart inför imorgon     


// Felicia



Av teamponnydressyr - 27 januari 2012 21:22

Hejsan! Idag har jag ridit ut med min kompis :) Vi red runt Ökna :D Det gick bra. Vi skrittade bara:) Thommy var jättepigg och tyckte att det var kul att komma ut :)


I Måndags eller Tisdags filmade mamma när jag red dressyr i ridhuset:) Tänkte lägga ut en video:


  Imorgon ska min kompis och hennes mamma hämta mig hemma och så åker vi med ett möte laget:) Det ska bli jättekul! :D Men nu ska jag sova, de hämtar mig 9.40 så måste gå upp kl 8 :)

// Cornelia

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards