teamponnydressyr

Alla inlägg den 2 december 2011

Av teamponnydressyr - 2 december 2011 23:41

En bild från i somras och den gör mig lycklig.

 

 

Det finaste jag har är du

 

 

//Ebba

Av teamponnydressyr - 2 december 2011 21:21

Jaha då var det fredag igen   Det finns inget bättre än en fredagskväll hemma i soffan framför Idol.


 Jag kan ju också berätta att jag var kvar i stallet ganska länge. Var där till klockan 8 för att hjälpa Elin med allt inför tävlingen imorgon. Jag ska tyvärr inte följa med, jag har konfirmation... Jag ryckte även manen så den blev jämt och fräsh. Skönt!


Jag red ut med min syster idag. Vi red ut i skogen och på en väg som det gick att galoppera och trava på. Jag tyckte River var väldigt fin. Han var väldigt pigg, men ändå lyhörd och fokuserad på arbetet. Väldigt lösgjord också  


Imorgon vet jag faktiskt inte vart jag ska rida någonstans. Kanske går en liten sväng till ridbanan med tanke på att jag bara red ut idag. Får se. Jag tycker det kan vara lite skönt ibland att inte ha några bestämda planer. Skönt att ta det som det kommer.


Tar lite bildet imorgon!


// Felicia 

Av teamponnydressyr - 2 december 2011 06:32

Hejsan! Jag kom hem sent från stallet igår så jag får blogga nu istället:) Men igår red jag i allafall i ridhuset. Det var närmare storm ute så då var det bra att kunna rida inne:) Jag jobbade lite på att mjukgöra honom så att han var mjuk i båda varven. Det funkade bra:) Samtidigt som jag var nere i ridhuset så kom Ebba ner och skulle tömköra:) Här kommer lite bilder från igår:

       

Jag och min mamma hade beställt 2 saker till mig och vi hämtade de på posten nu i veckan. Här är de:

 

Det är Guldboots och en läder puts som mamma säger är jättebra! :) Men nu ska jag äta frukost:) Idag blir det ingen ridning jag ska träffa min syster. Men jag skriver mer ikväll! :) // Cornelia

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards