teamponnydressyr

Alla inlägg den 9 december 2011

Av teamponnydressyr - 9 december 2011 22:13

 

Jag är med och tävlar på http://topdressage.blogg.se/2011/november/for-er-som-inte-hade-tur-i-var-forra-tavliing.html#comment om schabrak + lindor! :)


Idag har jag ridit ut:) Jag åkte ut direkt efter skolan. Jag travade och galopperade och kände egenom honom inför söndagens tävling:) Han kändes fin och var pigg framåt:) Jag ska knoppa och tvätta imorgon:) Jag ska även hjälpa en i stallet som ska tävla på samma tävling som mig med att knoppa hennes häst. Imorgon kommer det veckans nyhet!  Jag ska även fota lite från tvättningen och knoppningen:) Hejdå!// Cornelia

Av teamponnydressyr - 9 december 2011 17:56

Kom precis hem efter en eftermiddag i stallet och jag kan erkänna att det känns riktigt skönt   Det regnar, blåser och ja, säg vad det inte gör...  Jag red i alla fall ut. Hann rida innan det blev mörkt.


Det var ganska halt, så på vissa ställen trippade River med små, korta steg, så jag kan väl säga att det var lite svårt att jobba honom ordentligt. Men det lilla jag krävde gick bra  


I adventskalender idag fick jag en nagelborste som jag kan tipsa om till smutsiga stallfingrar:



Imorgon ska jag antagligen gå en sväng till ridhuset. Då kommer bilder!


// Felicia 

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards