teamponnydressyr

Alla inlägg den 11 december 2011

Av teamponnydressyr - 11 december 2011 20:27

Hejsan! Nu kommer uppdateringen från tävlingen! :) Jag tävlade Klubbmästerskap. Jag red LA:1 och det gick jättebra! Han var lösgjord och väldigt villig framåt! Jag fick 69,2%! Jag blev jätteglad när jag såg resultatet! :) Och jag blev årets Klubbmästare!!

Thommy var jättenöjd med sin prestation! Han var så söt när vi hade ridit klart! Man såg verkligen att han var nöjd!!! :) Här kommer bilder från igår och idag:
 

 

 

// Cornelia

Av teamponnydressyr - 11 december 2011 19:08

Idag har jag vart på ett luciafirande på Stora Ekeby ridklubb. Jag hade även med mig lite gamla grejer som jag sålde på loppis. Vet dock inte hur mycket som blev sålt, men det ska jag snart ta reda på. Det var lite framträdanden, shower och det trogna luciatåget såklart  


Här kommer bilder från River i hagen idag:

   

Haha lägg märke till Rivers tunga på båda bilderna   



 

Fixat och klart för dagen. River fick vila idag och imorgon ska jag rida ut.


// Felicia 

Av teamponnydressyr - 11 december 2011 09:00

Som jag skrev kommer den som först gissar rätt få en länkning till sin blogg. Rimmet lyder:


"På den här får du ta det lugnt, hoppas att ditt ansvar inte blir för tungt."


         

// Felicia

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards