teamponnydressyr

Alla inlägg den 24 december 2011

Av teamponnydressyr - 24 december 2011 22:18

Hejsan! Idag har jag ridit ut på morgonen:) Jag red till flygfältet och red på vägen där:) Det gick jättebra! Han var pigg och framåt. Jag travade och galopperade mycket:) Sedan cyklade jag hem med min mamma. Vi bytte om och duschade och sen bar det av till min morfar och hämtade honom och sedan till min kusin för att fira jul:) Vi kollade först på kalle anka. Sedan åt vi Julbord. Och sedan var det dags att öppna julklapparna:) Här är det jag fick:

Den här tavlan är på mig och Thommy! Det ska vara ett minne som jag alltid ska ha! Från mamma<3 

 

Silver boots från mamma. 

Jackson mössa från mamma.

 

Bruna CRW ridbyxor. från mamma:) 

 

En hästkaldener och ett par ridstrumpor:) Från mamma

 

Godispåse och ett par vardagsstrumpor.

  

Sverigelindor från Mia´s.

Kläder från min kusin och sockor från min mammas moster. 

 

En jätteskön pyjamas från min mammas moster.  

 

God Jul! // Cornelia och Thommy 

Av teamponnydressyr - 24 december 2011 14:35

Hej! Jag sitter nu hemma hos mormor och firar jul med släkten:) Jag var i stallet tidigt på morgonen, Polyester får ha vilodag idag. Han fick även sina julklappar imorse och han tyckte det var jättegott:) Skriver mer imorgon, hoppas ni får en bra dag!


    


//Ebba

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards