teamponnydressyr

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av teamponnydressyr - 9 februari 2012 20:14

Hejsan! Idag har jag ridit ut i det fina vädret! :) Jag slutade tidigt så att jag kom ut tidigt till stallet.

Jag red skyddzonrundan. Det gick jättebra! Han var jättepigg och tyckte att det var kul att komma ut då jag ridit mycket i ridhuset pågrund av att det har varit mörkt :) Jag galopperade mycket och tränade hans galoppkondition.

Imorgon ska jag nog rida i ridhuset.

Nu ikväll kl 21-22 ska jag kolla på mitt favorit program Revenge :D

// Cornelia

Av teamponnydressyr - 9 februari 2012 19:59

Som jag skrev hade jag tänkt att åka till ridhuset och rida/hoppa idag, men det blev lite ändrat. Så imorgon åker vi dit istället   Tänkte hoppa lite först och sedan jobba lite dressyr. Ska testa en ny hoppövning som jag aldrig ridit förut. Jag berättar mer om den imorgon.


Idag red jag istället ut med min syster. Vi red en sväng där det går att trava och galoppera. Blev mest trav, med även lite galopp. River var pigg och riktigt fin. Han var kvick i bakbenen som gjorde att det var lätt att samla honom.


River blev oxå skodd idag, vilket känns bra. Imorgon kommer bilder och uppdatering om träningen  


// Felicia 


Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards