teamponnydressyr

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av teamponnydressyr - 20 februari 2012 22:04

Hejhej! Idag var det som sagt dressyrträning. Till en början gick det sådär och det kändes som att han sprang iväg lite från arbete. Men sedan blev det bättre och han kändes väldigt fin i galoppen:) Vi fokuserade mest på min sits idag vilket är väldigt nyttigt. Imorgon ska jag nog rida ut, hoppas bara att det inte är allt för mycket is. Hejdå:)


 


//Ebba

Av teamponnydressyr - 20 februari 2012 19:47

Hejsan! Idag har jag ridit Thommy och Kalle :) Först red jag Thommy. Jag red på skyddzonerna. Det gick jättebra! Thommy var busig och bockade lite men han skötte sig efter en stund :)

Sen red jag Kalle. Jag red ut med en annan tjej som red på sin storhäst:) Det var jättekul! Kalle skötte sig utmärkt! :)

Sen fick jag skjuts hem av en från stallet.

När jag kom hem så åt jag och sen blev jag hämtad av en kompis som också skulle på kursen:)

Det var jätekul på kursen!

Imorgon skjutsar mamma ut mig och en kompis som sover hos mig inatt till stallet på morgonen så att jag kan rida:)

Jag ska rida dressyr imorgon.

// Cornelia

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards