teamponnydressyr

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av teamponnydressyr - 23 februari 2012 22:58

Idag red jag ett dressyrpass i ridhuset och det gick väldigt bra:) Först skrittade jag fram ute i det fina vädret och sedan gick jag in i ridhuset. Jag tränade på lite delar ur LB.1 programmet som till exempel mellantrav och inridningar. Jag har även tagit en hel del bilder idag som jag tänkte lägga upp imorgon!:) Imorgon ska jag rida ut, hejdå:)


//Ebba

Av teamponnydressyr - 23 februari 2012 21:41

Hesan!  Inatt sov min snälla kompis Julia hos mig :) Det var superkul! På morgonen red vi ut :) Thommy var busig och pigg!

Imorgon ska jag träna! :) Ska bli jättekul! Har inte gjort det på flera veckor.

Imorgon ca kl 14 kommer min kompis Saga till stallet vi står i! :D Har inte träffat henne på jättelänge! Ska bli så kul! Hon kommer stanna till Söndag :D

Nu ska jag sova...

// Cornelia

Av teamponnydressyr - 23 februari 2012 21:24

 

// Felicia

Av teamponnydressyr - 23 februari 2012 20:29

Idag gick jag en sväng till ridhuset. Erica tyckte att jag skulle göra det idag, dagen efter gårdagens träning just för att vi fick igenom honom så bra på slutet igår. Hon trodde han skulle vara som bäst idag   Och han kändes riktigt fin!


Inte minst i högersidan som han var lite hängande i igår. Jag red bara i 20 minuter för att känna lite kort. Gjorde mycket skänkelvikningar och lite samma saker som igår. På slutet red jag även igenom LA:1, vilket gick mycket bättre idag än sist.


Mamma tog bilder, men tyvärr tog hon med kameran till sig... Men jag lägger in dem här på bloggen så fort jag kan. Mamma skrittade hem från ridhuset   Först var hon lite osäker, men när hon märkte att River är trygg blev hon mer säker.

   


// Felicia 


Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards