teamponnydressyr

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av teamponnydressyr - 12 februari 2012 21:49

Hej! Igår var det som sagt hoppträning:) Framridningen gick sådär och vi kom inte riktigt överens. Men själva hoppningen gick väldigt bra!:) Han sög mot hindrerna och vi fick in bra avstånd. Vi hoppade inte så högt just för att jag ska få tillbaka självförtroendet. Men vi red en bana i slutet och den var ganska svår.


Idag red jag ut med en kompis och det gick bra:) Imorgon är det dressyrträning som gäller. Ne nu måste jag plugga matte... har matte prov imorgon. Hejdå!:)



 Gammal bild;)

 


//Ebba

Av teamponnydressyr - 12 februari 2012 21:15

Igår gjorde jag några håruppsättningar till tävling. Jag lägger ut de här på bloggen. Bara att höra av er om ni är intresserade av att köpa någon av dem.

 

Den första säljer jag för 120 kronor eller högsta bud. Budet börjar på 90 kronor. Perfekt att ha runt en dounut  


   

Det är hårnätet säljer jag för samma pris, 120 kronor, eller högsta bud. Budet börjar på 90 kronor.


Hör av er i kommentarfältet där ni skriver er mejladress  


// Felicia 

Av teamponnydressyr - 12 februari 2012 19:45

Hejsan! Igår var jag hos Ebba på kvällen och vi fixade en ny header :) Vi blev väldigt nöjda med den! :D

Idag red jag ut på skyddzonerna. Jag galopperade mycket för att träna upp konditionen till de långa programmen som jag ska tävla :)

Han var jättepigg och busig!

Imorgon ska jag rida i ridhuset:)

Veckans Planering:

Måndag: Ridhuset

Tisdag: Hoppning

Onsdag: Skritta

Torsdag: Ridhuset

Fredag: Ridhuset

Lördag: Uteritt

Söndag: Uteritt Planerna kan ändras men jag tror att veckan kommer se ut så här :)


// Cornelia

Av teamponnydressyr - 12 februari 2012 18:48

Nu är allt putsat och packat tills morgondagens träning. Jag ska hoppa över sista lektionen i skolan för att hinna åka till Marianne   Väldigt skönt med andra ord.


Ridningen idag gick bra. Solen stod i topp på himlen, vilket var varmt och härligt. Nästa gång måste jag nästan ha solglasögon med tanke på att jag satt och kisade hela turen. River var pigg och glad. Det blev bara skritt eftersom att jag ska spara på krafterna tills imorgon  

Nu är vi jättetaggade inför imorgon   Jag kan oxå passa på at säga att jag ska på en programridning på STERK nästa helg. Ska rida LA:1. Hoppas att det blir av den här gången. Förra gången var det för få anmälda så det blev inte av... 


// Felicia

Presentation

Hej och välkommna! Vi är två hästtjejer som tycker om dressyr. Cornelia heter hon till vänster på headern och hon har två ponnysar som heter Norsella och Thommy. Ebba heter hon till höger och hennes ponny heter Virdarnas Polyester.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards